Olemme koonneet listan kysymyksistä, joita kohtaamme usein työssämme. Toivottavasti löydät niistä avun ongelmaasi. Jos kuitenkin käy niin, että ongelma ei ratkea, otathan yhteyttä palautelomakkeen kautta.

Ravintolat

Ravintolasivulla on puutteellista tietoa?

Ravintolasivulla olevista puutteellisista tiedoista kannattaa informoida suoraan kyseistä ravintolaa.

Ravintolahakuun

Mitä ruokalistan merkinnät (esim. A,L,G) tarkoittavat?

(G) Gluteeniton, (L) Laktoositon, (VL) Vähälaktoosinen, (M) Maidoton, (*) Voi hyvin, (Veg) Soveltuu vegaaniruokavalioon, (VS) Sis. tuoretta valkosipulia, (A) Sis. allergeeneja

Voi hyvin: Voi hyvin -ruoissa täyttyy sydänmerkkiaterian ravitsemuskriteerit eli suolan määrä, rasvan määrä ja laatu sekä kuidun määrä, jotka ovat suosituksien mukaiset.

Voinko varata ravintolasta tilan ja tarjottavia?

Ravintolakohtaiset tilausvalikoimat ja kokoustilat on hyvä kysyä suoraan ravintolasta.

Ravintolahakuun

Kysymyksiä ja vastauksia tietosuojasta Compass Groupilla

Voit käyttää henkilötietojesi käsittelyyn liittyviä oikeuksiasi ottamalla meihin yhteyttä nettisivuiltamme löytyvällä lomakkeella.